Toimituskäytäntö

Tässä ovat Investuntin toimitusehdot - löydät tästä oleelliset tiedot ketterän uniikista verkkokaupastamme!

Yleistä

Investunt, y-tunnus: 3385611-2, osoite: Kurrenkuja 2, 14700 Hauho; myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. 

Verkkokaupan yhteistiedot:

Sähköposti:

Puhelin: 

Postiosoite: Kurrenkuja 2, 14700 Hauho

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää kyseisten toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen tilauksen hyväksymistä. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, mikä ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

 

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Shopify Payments.  

Maksutavat:

  • Visan, Mastercardin,  American Expressin, Maestron ja Unionpayn maksukortit
  • Visan, Mastercardin,  American Expressin, Maestron ja Unionpayn luottokortit sekä Apple Pay ja Google Pay

     Toimitus

    Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja; mm. DHL, Posti ja Deutsche Post kuuluvat niihin. Toimitus maksaa 8 euroa kaikilta lähetyksiltä, mutta yli 50 euron ostoksista emme veloita toimitusmaksua! Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ennen ostoskoristasi ennen tilauksen hyväksymistä.

     

    Toimitusaika

    Toimitusaika vaihtelee noin 7-30 vuorokauden välillä. Pyrimme aina toimittamaan tuotteemme mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika saattaa vaihdella tuotteittain. Uniikit tuotteemme valmistetaan aina tilauksestasi ja ne lähetetään paikallisesti läheltäsi Euroopasta!

     

     Tilaus- ja maksuvahvistus

    Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

    Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

     

     Palautukset

    Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteesi, olemme apunasi! Tarjoamme uusille tuotteille 30 päivän maksuttoman palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta kotimaisille asiakkaille.

    Voit palauttaa tuotteen ja saada hyvityksenä lahjakortin, toisen tuotteen tai maksun palautuksen.

    Asiakkaan vastuulla on huolehtia tuotteen kunnosta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen itsellesi. Mahdollisesta kulumisesta voi tulla arvonalennusta

     

    Miten toimin toimituksessa jo saapuessa rikkoutuneen tuotteen kanssa?

    Jos saat rikkoutuneen tai väärän tuotteen, saat maksuttoman korvaavan tuotteen tai maksun palautuksen viestiessäsi meille ongelmasta 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Rikkinäisen tuotteen kohdalla ota tarkat kuvat, jotta voimme palvella sinua paremmin jatkossa.

     Miten käy jos en nouda tuotetta?

    Pakettisi on saatavilla vähintään 7 päivää esimerkiksi Postilla tai DHL:llä. Jos paketti palautuu meille takaisin noutamattomana ja ilman palautusilmoitusta, veloitamme siitä 20 euroa. Tältä turhalta maksulta voit siis välttyä laittamalla meille palautusilmoitus sähköpostiimme sijoittajantuki@investunt.fi ajoissa!

    Miten palautat tuotteen?

    Voit aloittaa palautuksen laittamalla meillä viestiä sijoittajantuki@investunt.fi, jotta saamme asiasi järjestettyä nopeammin kuntoon! 

    Käytämme apuna palautuksissa Matkahuollon laajaa asiointiverkostoa, jotta saisit tuotteet kätevästi palautettua missä päin Suomea vain! Voit lähettää tuotteet Matkahuollon kaikista palvelupisteistä mukiinlukien pakettiautomaatit.

    Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot:

    • Tilauksen kuitti/lasku (kopiokin kelpaa!)
    • Nimi, osoite ja puhelinnumero

     

    Lähetä palautus tähän osoitteeseen:

    Investunt

    Kurrenkuja 2

    14700 Hauho

     

    Tärkeää tietoa! Ota talteen kuitti tai paketin seurantatunnus palautuksestasi.Säilytä nämä siihen asti, että lähetämme sinulle sähköpostiisi vahvistuksen palautuksesta saapumisesta meille. Jos palautus katoaa johonkin toimituksen aikana, korvaamme sen sinulle kuittiasi tai paketin seurantatunnusta vastaan.

     

    Hyvitykset

    Hyvitämme palautetun tuotteen ostosumman, kun tuote on tarkistettu ja täyttää toimitusehtojemme määritellyt palautusehdot.

    Palautusten käsittely kestää Postin kautta lähetettynä noin 1-2 viikkoa. Saat viestin kun olemme käsitelleet palautuksesi ja hyvittäneet tilauksesi.

    Hyvitys tapahtuu pääsääntöisesti samalla maksutavalla. Poikkeuksena ovat kryptovaluutoilla tehdyt maksut, joista hyvitämme rahat pankkitilillenne.

     

    Asiakaspalvelu

    Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä enemmän kuin mielellämme. Otathan yhteyttä joko sähköpostitse tai chatilla:

    Email: sijoittajantuki@investunt.fi

    Asiakaspalvelun aukioloajat: 

    - sähköposti 24/7 

    - chat 24/7

     

    Vastuunrajoitus

    Investunt ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

     

    Erimielisyydet

    Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).